Rozwój metod nauczania

Oferty szkoleniowe są dla każdego

Jest mnóstwo rodzajów szkoleń, które w swojej ofercie mają firmy. Ty sama, albo jako pracownik przedsiębiorstwa, możesz korzystać z tychże ofert. Od otwartych, po zamknięte, informatyczne, BHP, pracownicze, biznesowe i wiele, wiele innych. Są też określone tematyczne. Wówczas możesz zdecydować, czy podejmowany temat Cię interesuje. Te najciekawsze zawsze dotyczą emocji, osobowości, radzenia sobie ze stresem i innych interpersonalnych czy wewnętrznych umiejętności. Możesz zapisać się na szkolenie coachingowe, by dowiedzieć się jak przebić szklany sufit i osiągnąć możliwie największy życiowy sukces. Wszystko zależy od tego na ile poważnie traktujesz tego typu spotkania. Być może oczekujesz od życia więcej konkretów. Jeśli lubisz tego typu spotkania, chciałabyś dowiedzieć się więcej o swoim wnętrzu i relacjach, to koniecznie zapisz się na tzw. szkolenie miękkie. Tym bardziej, jeśli sprawujesz określoną funkcję kierowniczą. Na pewno nie wiesz co to znaczy. Oczywiście, już wyjaśniamy….

Szkolenie miękkie

Szkolenia miękkie skierowane są do asystentów, menadżerów oraz różnego rodzaju liderów. Ich tematyka dotyczy cech psychofizycznych oraz społecznych człowieka. Związane są z zachowaniami jednostki, jak również jego postawą oraz posiadanymi umiejętnościami interpersonalnymi. Pojęcie kompetencji miękkich zakłada (co ważne – podobnie jak twardych), że da się je zarówno rozwijać jak i wzmacniać, a ponadto doskonalić. Co więcej, wysokie interpersonalne predyspozycje są bardzo istotne, podobnie jak omawiane kompetencje twarde Jeśli pracownik nie posiada umiejętności komunikacji, a także pracy w zespole, czy też zarządzania czasem i organizacji własnej pracy własnej, to znacząco wpłynie na spadek efektywności jak również profesjonalizmu organizacji. Dowiedziono, że w sumie 80 procent sukcesu jest determinowane naszą inteligencją emocjonalną, stąd też większość firm stawia właśnie na kompetencje miękkie. Szkolenia miękkie wpływają wzrost efektywności w danej firmie, przedsiębiorstwie. Trener wówczas przekazuje wiedze i techniki, o charakterze bardzo innowacyjnym, które pomagają motywować pracowników danej organizacji. A ponadto angażują się oni emocjonalnie, jak również poprzez kompetencje. Aspekty poznane na szkoleniu umożliwią pracownikom zdecydowanie lepiej zarządzać nie tylko czasem i pracą, ale też samym sobą i całym zespołem. Dzięki warsztatom młodzi liderzy, czy menadżerowie dowiedzą się w jaki sposób poprawnie delegować zadania, tak aby zostały wykonane, jak również udzielać informacji zwrotnej, co wpłynie w efekcie na znaczną poprawę jakości komunikacji w całym zespole. Czym zatem jest szkolenie twarde? Szkolenia twarde z kolei, abyśmy mieli jasność, dotyczą przekazywania wiedzy specjalistycznej, zawodowej lub też branżowej, a także zdobywania umiejętności zawodowych. Bazują na tym, że po ukończeniu otrzymuje się określony certyfikat. Z kolei wiąże się to ze zdobyciem uprawnień, które są niezbędne do wykonywania danego zawodu czy profesji. Przykładem mogą być m.in. szkolenia informatyczne, kosmetyczne, z zakresu księgowości, czy też z zakresu obsługi różnych maszyn (takich jak wózek jezdniowy) i wiele innych. Powyższe uwydatnia różnice w obu szkoleniach.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here